Portal o powiększaniu piersi i nie tylko!

powiekszaniepiersi24.pl

Redukcja zbędnych kilogramów – jak się za to zabrać?

Czy wiesz, że na skutek złego odżywiania i prowadzenia siedzącego trybu życia nawet połowa Polaków może mieć problemy z nadwagą. To problem stanowiący nie tylko defekt urody, ale także mający ogromny wpływ na zdrowie.

Zaniedbania diety i aktywności fizycznej zauważyć można już po kilku tygodniach. To ważne, aby kontrolować swoją wagę. Wszak, im szybciej zauważymy problem, tym łatwiej będzie się nam z nim uporać.

Aktywność fizyczna na odchudzanie

Jednym ze sprawdzonych i skutecznych sposobów na redukcję zbędnych kilogramów jest realizacja aktywności fizycznej. Jakie ćwiczenia realizować? W jaki sposób ćwiczyć by chudnąć?

Jazda na rowerze
Jednym z podstawowych ćwiczeń o charakterze ogólnorozwojowym jest jazda na rowerze. Efektywne okażą się zarówno zajęcia na rowerze tradycyjnym, jak i stacjonarnym.

Podczas jednogodzinnego treningu spalić możemy około 400 kcal (przy średniej intensywności).

Pływanie
Zajęcia na basenie rzadko kiedy traktowane są jako trening. Raczej definiujemy je jako relaks lub rozrywkę, co rzecz jasna nie jest błędem. Spalanie kalorii jest przyjemnym i pożądanym skutkiem ubocznym.

Trening na pływalni może pozwolić na spalenie nawet do 700-800 kcal – w zależności od intensywności i ilości przerw.

Bieganie
Bieganie to podstawowa forma aktywności fizycznej. Jest niezwykle efektywna jeśli chodzi o kształtowanie wydolności krążeniowo-oddechowej oraz redukcję zbędnych kilogramów.

W czasie treningu trwającego około godzinę spalić możemy nawet do 600-700 kcal (tempo oscylujące w granicach 5:00-6:00 na kilometr).

Zajęcia fitness
Alternatywą dla tradycyjnych form aerobowych są lekcje fitness. Instruktorzy na podstawie naszych zdolności motorycznych dobierają najlepszą formę aktywności oraz jej intensywność.

To metoda, którą realizować można również w zaciszu domowym – przed telewizorem lub komputerem. Dostępne są bowiem liczne programy instruktażowe. Ilość spalonych kalorii podczas jednej sesji zależna jest od wyboru planu treningowego.

A może suplementy diet? Sprawdź Zielony Jęczmień!

Nadwaga to problem, który dosięga blisko 45% Polaków. Zagrożenia i konsekwencje wynikające z nadmiaru tłuszczu nie mają tylko charakteru estetycznego. Mogą mieć również ogromny wpływ na zdrowie danej jednostki.

Rozwiązaniem na nadwagę może być zielony jęczmień – suplement diety, który stanowi absolutny hit zza oceanem. W Stanach Zjednoczonych sięga po niego niemal każdy, kto trudni się odchudzaniem. Dlaczego? Skąd tak duża popularność zielonego jęczmienia?

Przede wszystkim jest to wynik bardzo wysokiej skuteczności preparatu. Odchudzanie z zielonym jęczmieniem realizowane jest naprawdę w dobrym tempie. Stosując jednocześnie dietę i formy aktywności fizycznej można pozbyć się nawet 5-6 kilogramów w skali miesiąca. Nic więc dziwnego, że tak wiele osób decyduje się na te rozwiązanie.

Zielony jęczmień – co stoi za jego skutecznością?

Bardzo wysoka efektywność zielonego jęczmienia uwarunkowana jest przede wszystkim przez dużą zawartość błonnika witalnego. To substancja, która nie podlega trawieniu. Przyśpiesza metabolizm oraz usuwa wszelakie szkodliwe substancje zalegające w jelitach, włączając w to złogi tłuszczu. Błonnik to doskonałe rozwiązanie także na choroby układu krążenia, „zły cholesterol” oraz problemy z wypróżnianiem.

Co więcej, zielony jęczmień to także bogactwo w witaminę C oraz beta-karoten. Dzięki tym substancjom, pacjent może liczyć także na dodatkowe wzmocnienie organizmu i eliminację skutków ubocznych odchudzania (osłabienie organizmu, męczliwość, uczucie zmęczenia).

Zielony jęczmień – który środek wybrać?

Coraz więcej producentów suplementów diet decyduje się na poszerzenie oferty o zielony jęczmień. Który preparat z zielonym jęczmieniem wybrać? Zdecydowanie rekomendujemy Green Barley Plus. To produkt, który wzbogacany jest między innymi kambodżańską garcynią, która posiada silne właściwości spalające tkankę tłuszczową. Działa on szybko i nie powoduje efektu jojo.

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2020 Portal o powiększaniu piersi i nie tylko!

Theme by Anders Norén