Portal o powiększaniu piersi i nie tylko!

powiekszaniepiersi24.pl

Co zrobić aby mieć płaski brzuch? Najlepsze metody.

O posiadaniu płaskiego brzucha marzą zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Wszak, zgrabna „fit-sylwetka” jest uważana powszechnie za atrakcyjną. Nic dziwnego w tym, że tak wiele osób podejmuje trudy odchudzania i walczy o „lepsze ja”.

W dzisiejszej publikacji pragniemy odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące odchudzania. Jak schudnąć? Jak mieć płaski brzuch? Jak ćwiczyć? Jak dietę stosować? Na te i wiele innych, istotnych pytań znajdą Państwo odpowiedź w dalszej części publikacji.

Dieta na odchudzanie – jaką wybrać?

W Internecie: na forach, blogach i portalach traktujących o odchudzaniu znajduje się wiele gotowych jadłospisów. Niestety, nie każdy nadaje się do wykorzystania. Większość z nich jest najzwyczajniej w świecie – nieskuteczna i niebezpieczna dla zdrowia.

Którą zatem wybrać? Jadłospis musi cechować się:

  • odpowiednim bilansem i bogactwem mineralno-witaminowym
  • ilością posiłków równą, bądź większą niż pięć
  • malejącą liczbą węglowodanów (wraz z biegiem dnia)
  • kolacją zawierającą praktycznie samo białko

Bilans kaloryczno-odżywczy należy ustalić w oparciu o zapotrzebowanie organizmu (zależy od wzrostu i wagi, wykonywanej pracy i aktywności fizycznej).

Trening na odchudzanie – jak ćwiczyć?

Realizacja planu treningowego pozwoli Ci nie tylko osiągnąć wymarzony płaski brzuch, ale także zgubić tkankę tłuszczową z innych miejsc w organizmie. Skuteczny trening jest przedewszystkim:

  • wyczerpujący
  • progresywny
  • systematyczny

Każda z wyżej wymienionych cech jest równie ważna. Należy również pamiętać, że trening jest elementem, któremu nadać należy taki sam priorytet jak diecie. Wszak, to właśnie podczas ćwiczeń zachodzi proces spalania tkanki tłuszczowej na skutek generowanego zapotrzebowania energetycznego.

Suplementy diet – czy warto?

W naszej opinii suplementy diet to skuteczne rozwiązanie tylko i wyłącznie wtedy, gdy towarzyszy im dieta i trening. Bez tych dwóch elementów skuteczność jakiegokolwiek spalacza tłuszczu nigdy nie będzie zbyt duża.

Wybierając preparaty, należy sugerować się nie reklamą telewizyjną, a opiniami, których w Internecie jest pod dostatkiem.

Polecamy: Green Barley Plus

Medycyna cały czas pracuje nad efektywnymi rozwiązaniami na odchudzanie. Jednym z takowych jest Green Barley Plus – zielony jęczmień w tabletkach. O jego skuteczność, działanie i bezpieczeństwo zapytaliśmy dietetyk Izabelę Wiśniewską.

Jak działa Green Barley Plus?
Green Barley Plus to suplement diety cieszący się ogromną popularnością z jednego względu, zawiera nie jedną, a dwie substancje wpływające na proces redukcji zbędnych kilogramów, a konkretniej: błonnik oraz kwas hydrokscytrynowy.

Green Barley wpływa na procesy metabolizmu – reguluje go i przyśpiesza. Co więcej, ma ogromny wpływ na łaknienie (maleje).

Czy Green Barley Plus jest bezpieczny?

Jak wspomniałam – oparty jest na naturalnych składnikach, wielokrotnie przebadanych. Nie powoduje skutków ubocznych. Nigdy się z nimi nie spotkałam.

Czy poleca Pani stosowanie Green Barley Plus?

Generalnie tak, ale nie w każdym przypadku. Gdy moja pacjentka ma 2-3 kilogramy nadwagi, sugeruję tylko dietę. Green Barley działa silnie i nie ma potrzeby stosować go przy małej nadwadze. Taką można wyeliminować samą dietą.

Jakie efekty daje Green Barley Plus?

Odpowiedź na te pytanie jest nieco bardziej złożona. Green Barley Plus działa szybko i skutecznie, ale w każdym przypadku efekty są inne. Zauważyłam, że najlepiej radzi sobie przy diecie i aktywności fizycznej. Realna redukcja to 1-2 kilogramy na tydzień stosowania.

Nie zalecam jednak terapii dłuższych niż trzy miesiące, gdyż utrata kilkunastu kilogramów może mieć przełożenie na zdrowie.

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2020 Portal o powiększaniu piersi i nie tylko!

Theme by Anders Norén